سئوالات متداول
تنها کافی است بر روی کلمه ثبت درخواست تعمیرات کلیک نمایید تا فرم درخواست برای شما باز شود. فرم مربوطه را پر نمایید تا کارشناسان در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.
پس از ثبت ادرس، تکنسین مربوطه با مشتری تماس میگیرد و زمان انجام کار مشخص می شود. کارشناس در زمان هماهنگ شده در منزل مشتری حاضر می شود، در ابتدا ایراد دستگاه بررسی می شود،در صورتی که برای تعمیر نیاز به قطعه نباشد با هزینه توافقی (اجرت و ایاب ذهاب ) تعمیر صورت می گیرد. اگر کارشناس تشخیص دهد که نیاز به تعمیر یا تعویض قطعات وجود دارد، حدود هزینه تعمیرات یا تعویض قطعات قبل از انجام کار به مشتری اعلام می گردد و در صورت توافق اقدام به انجام کار می شود.
بله، کلیه مراحل تعمیرات در محل انجام می شود و کارشناس و تکنسین مربوطه به آدرس مشتری می رود و تعمیرات صورت می گیرد و به هیچ عنوان نیازی به حمل دستگاه به خارج از محل نیست.
خدمات توسط تیم با تجربه تعمیراتو با کیفیت بشالا صورت می گیرد و خدمات ارائه شده دارای ۶ ماه گارانتی و ضمانت می باشد. در صورت بروز مشکل هیچ هزینه ای از طرف مشتری پرداخت نمی شود.
بله، شما می توانید خودتان اقدام به تهیه قطعات نمایید ولی بنام سرویس به هیچ عنوان ضمانتی در قبال سالم بودن و نحوه کارکرد این قطعات به شما نخواهد داد. تیم فنی کاران اسپادان، قطعاتی که برای تعمیر لوازم خانگی شما استفاده خواهد کرد، صد درصد اصلی، فابریک و دارای ضمانت می باشد.
بله، شما همواره می توانید برای دریافت مشاوره و راهنمایی های لازم در زمینه تشخیص و رفع عیب و تعمیرات لوازم خانگی تان با کارشناسان با اخلاق ما تماس برقرار کنید، فنی کاران اسپادان به جشهت تکریم مشتریان و رعایت حقوق مصرف کننده به برخی از سوالات رایج تعمیر لوازم خانگی پاسخ داده ایم. چنانچه شما نیز سوالی داشتید می تونید از صفحه پرسش و پاسخ با ما در میان بگذارید.